Lots Of Women (feat. Erin Porter)

from by The D.C. Show

/
  • Streaming + Download

    Includes unlimited streaming via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.

      $1 CAD  or more

     

lyrics

Cuz I have lots of women (lots of pretty women)
all around me, all around me

(King Dylan)
Yeah yeah ladies
You wanna have my babies
my head is getting achey
cuz you're acting kinda crazy
and maybe you were born in the eighties
but you're just a pretty woman,
i won't buy you a Mercedes
what you think I'm made of money cuz I sing well?
you're just trouble, I can tell how many men fell
for it but i can see through you like a windshield
and when you're married you'll all remember King Dyl!
yeah, now you're divorced with like ten children
you do a Tonne of Washing like Denzel
Your life is not for me I live for them thrills
I like to sin, I'll probably end up in hell
but now I'm stuck at the payphone
I messed up, no luck, the whole day's gone
my whole life always trying to find my way home
Getting older, singing this same song

CHORUS

(GQ)
Some call this a gift but I can call it a curse,
cause if im breaking up with her I'm driving off in a hearse
& ya it hurts cause she's a dime & knows how to twerk,
But I ain't risking my life to just to collect another purse,
I'm like a magnet with these beauties, over seas and in the movies,
Got a jar of hearts for every city, Fuck it's what they do to me,
Im Landing TD'S like I'm Drew Brees without a sweat,
But then I'll find myself in bed with a noose around my neck,
New day, next chapter and the bars are such a mess,
Should Ive really slept with every single waitress that I met?,
Oooweeee hell yes havin options is the best,
how can I not love what a woman offers from her chest,
from her heart from the start the very moment we had sex,
it's the best there's nothing better than the 2 of us in bed,
You can bet you'll be wet cause I'll be making you sweat,
an someday I'll meet the one til then get out of my bed!

CHORUS

(MC Mossberg)
Hey Hooker, I know this took a harsh turn but
You want a triple voda but I think I'm getting burned, slut
Your nose is turned up, and it's poignant
cause I saw you coming in with your boyfriend
You must be spoiled then, but don't lose your grip
I'm not your boyfriend, won't listen to your stupid shit
so don't get rude and trip, resort to ruthless tricks
cause Mossberg doesn't care that you can move your hips
Your attitude is shit, and then you threw a fit
I'm getting swung on, check the way this groupie hits
like a girl, fuckin laugh because I'm used to it
That's right! Show us the abusive chick!
and how your boyfriend is silent while you use his dick
he's just a stupid twit, while you bruise your fists
and all you ladies raging at your uselessness
I had a point here, thank you for proving it!

CHORUS

credits

from Drinkognito, released October 14, 2014
written by Dylan Roberts, Graham Furber, Joe Mosier
Produced by King Dylan

tags

license

all rights reserved

about

The D.C. Show Calgary, Alberta

contact / help

Contact The D.C. Show

Streaming and
Download help